اعترافات مرد چگونگی انتخاب مرد مناسب


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

اعترافات مرد چگونگی انتخاب مرد مناسب
سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت 9:27 | بازدید : 118 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات مرد چگونگی انتخاب مرد مناسب
ااندراس بدترین نوع حیوان است (حیوان ، حیوان ، من می دانم چه می گویم) که می تواند روی این سیاره قدم بزند. تا کنون خیلی خوب است و شما مرا بیشتر یک مرغ دوست داشتید (همانطور که یک روح می گفت).

از آنجا که به تازگی ، من شاهد بودم که بسیاری از دختران از تنها بودن ناراحت می شوند و گزینه های اشتباهی را انتخاب کرده اند ، به شما می گویم که چگونه مرد مناسب را پیدا کنید ، بنابراین شما یوروهای خیلی کمی را در ریمل ضد آب دور نمی کنید. یا بسته‌بندی بستنی خانوادگی همه جانبه و هر کاری که انجام دهید.
نشانه هایی که او پسر خوبی است و برای برقراری رابطه این موارد است. و به کسی گوش نکنید که بگوید "بچه های خوب کجا هستند"؟ در مقابل شماست!

-این باعث می شود شما بخندید

بخند خودت بگو بخند برای گفتن جوک (نه سرد ، به طور معمول) ، جدی نباشد و همیشه حمله صحیح را برای گفتن پیدا کنید تا شما را خوشحال کند. اطلاعات داخل.

- او به شما افتخار می کند
به دروغ افتخار نمی کند. واقعاً افتخار از این واقعیت که شما یک پروژه را تمام کردید ، تا زمانی که موفق به خوردن 2 کلوت کوهی با پای شدید. هرچه برایتان جالب باشد ، مردی که به شما افتخار می کند ، معتبر است.

- او نمی خواهد همه شما را به یکباره رختخواب کند

خوب ، جنس خوب. خوب و شگفت انگیز یک نگهبان مرد می خواهد با شما رابطه جنسی برقرار کند اما می خواهد شما را بشناسد. شما چه هستید ، چه چیزی را دوست دارید ، افکار شما. این به خودی خود باعث می شود احساس ویژه ای کنید. زیرا رابطه جنسی به راحتی پیدا می شود. اما مردی که می خواهد به شما تعلیم دهد ، نه.
- او از ترساندن چهره و خودخواهی نمی ترسد

هیچ عواقب عاشق وجود ندارد. 5 بار با صدای بلند برای زن و مرد تکرار کنید. خوب الان؟ پس از تثبیت آن ، هرگز تمبر دختران را نکنید. برای هیچ کس هرگز کسی به تو تف کرده؟ آدیوس عزیزم ارزشش را ندارد. مردی که نفس خود را رها خواهد کرد ، این کار را از سرگرمی خارج نمی کند. او این کار را انجام می دهد زیرا دوست دارد. باشه الان

همیشه در آنجا است

مراقب زنان باشید. وجود دارد همیشه وجود دارد. او از بین نمی رود ، او نمی جوید تا با خدایان و شیاطین کنار بیاید ، در مواقع دشوار چینی ها را نمی سازد. اونجاست و چون او استاد است ، همیشه یک قدم پشت سر شما قدم می زند.
-هر روز او دعوا می کند

او چیزی را به عنوان معقول نمی گیرد. هرکس دیگری را بطور کامل اعطا کند از دست داده است. هر روز خاص است. و از آنجا که او را می بینید که برای شما می جنگد ، به این معنی است که او مردی خداگرا نیست که آسمان را با ستاره ها می خواهد. او به آنها می دهد. به شما

کامل نیست
و او آن را می داند. و نکته آخر ، عنوان شما را مجبور به خواندن این مقاله می کند. کامل نیست اما او با زنی که دوستش دارد کامل است. و این در نهایت جادو در کل فرایند عشق است.

فهمیدی چطور او را انتخاب کردی؟ پیامی که "خوانده شده" خوانده شده و پاسخ داده نشده است به معنای این است که شخص دیگری ارزش آن را ندارد. هرچه او خوب است ، مهم نیست که او چند نفر (من 4 ساله هستم ، خیلی افراد را از دست می دهم) ، مردی که احترام نمی گذارد این کار را نمی کند.
بنابراین با معیارهای واقعی انتخاب کنید. نه زیبایی کسی را ایده آل کرده است ، نه پول و نه چیز دیگری. دیگری را ببینید. نگاه کنید که چگونه او با شما مطابق آنچه شایسته است رفتار می کند و سپس از او قدردانی کنید.

و به زنی که بار دیگر از دست دادن مرد شکایت می کند گوش ندهید. ما به خاطر اشتباهات زنان دیگر مقصر نخواهیم بود. ما ، بچه های خوب ، دیدیم که چگونه به آخر می رسیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: